google.com, pub-2246681236863828, DIRECT, f08c47fec0942fa0 2016: Η top απόφαση για κάθε ζώδιο - ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ

Video of the Day

Our Team

Know us

2016: Η top απόφαση για κάθε ζώδιο

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Nέα Χρονιά, Νέα ζωή για το κάθε ζώδιο...
Από τι βαρέθηκαν, κουράστηκαν κι απηύδησαν τα 12 ζώδια; Τι δε θέλουν να επαναλάβουν με τίποτα το 2016; Τι έχουν στόχο να αλλάξουν την καινούργια χρονιά; Τι λέτε; Θα τον κάνουν πράξη ή θα μείνουν στα λόγια;


ΚΡΙΟΣ: Κουράστηκα από τις φωνές, τις μάχες και τους τσακωμούς. Και τι κατάφερα; Μήπως δικαιώθηκα; Φέτος, θα γίνω πιο διπλωμάτης μπας και...
ΤΑΥΡΟΣ: Πρέπει να πάρω απόφαση, επιτέλους, να αλλάξω τα πάντα όλα στη ζωή μου... Αφού δε μου αρέσουν, τι περιμένω; Αν δεν γκρεμίσω, πώς θα ξανακτίσω;
ΔΙΔΥΜΟΙ: Βαρέθηκα να λέω ψέματα και να υποκρίνομαι ότι είμαι μια χαρά. Θα πετάξω τη μάσκα και σ' όποιον αρέσω...
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Αρκετά με τους καημούς, τα παράπονα και τα δάκρυα. Στέγνωσαν τα μάτια μου πια! Δε θα μασήσω από κανένα συναισθηματικό εκβιασμό!
ΛΕΩΝ: Μου πήρε τόσα χρόνια να καταλάβω ότι το να κερδίζεις την προσοχή δεν είναι πάντα καλό. Αυτή τη χρονιά θα κινηθώ πιο παρασκηνιακά και δε θα δίνω στόχο...
ΠΑΡΘΕΝΟΣ: 2016 χρόνια να προσπαθώ, την τελειότητα δε θα την κατακτήσω. Πρέπει να συμβιβαστώ με το καλύτερο δυνατό!
ΖΥΓΟΣ: Πρέπει να μάθω να περνάω και μόνος μου καλά! Να βρω τον εαυτό μου! Τόσοι άνθρωποι πώς τα καταφέρνουν;
ΣΚΟΡΠΙΟΣ: Δε θα ξαναρρωστήσω με τη σκέψη ότι κάποιος δεν είναι εντάξει απέναντί μου και μου λέει ψέματα. Τέλος! Ας κάνει ό, τι θέλει...
ΤΟΞΟΤΗΣ: Αποφάσισα να εστιάσω σε ένα στόχο και να βάλω τα δυνατά μου να τον πετύχω. Τέρμα η διάσπαση ενέργειας!
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: Θα γίνω Λέοντας στη θέση του Λέοντα και θα επιδείξω τα προσόντα και τις ικανότητές μου! Χαντακώθηκα τόσα χρόνια με την μετριοπάθεια...
ΥΔΡΟΧΟΟΣ: Όχι μόνο θα βρω την πιο καταπληκτική ιδέα, αλλά θα την πραγματοποιήσω κιόλας.... Μην τολμήσει να μου ξαναπεί κάποιος ότι θεωρητικολογώ...
ΙΧΘΥΕΣ: Θα κοιτάξω κατάματα την πραγματικότητα και θα την αντιμετωπίσω! Δεν φοβάμαι τίποτα πλέον!

 

-

Powered By BloggerTips.gr

Η λίστα ιστολογίων μου

Δημοφιλή Αναρτήσεις