Video of the Day

Our Team

Know us

Σκεφτείτε το και… θα γίνει!

Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016



Δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι η δύναμη της σκέψης... λυγίζει κουτάλια έχει ωστόσο αποδειχθεί η μαγική δύναμη της αυθυποβολής.
Ίσως έχετε ακούσει ότι στα κινέζικα, τα καντονέζικα και τα ιαπωνικά, το «τέσσερα» κι ο «θάνατος» προφέρονται το ίδιο ·γι' αυτό και οι δύο λαοί έχουν συνδέσει τον αριθμό 4 με... τη γρουσουζιά. Ο Ντέιβιντ Φίλιπς, λοιπόν, Κοινωνιολόγος στο Πανεπιστήμιο του Σαν Ντιέγκο, εξέτασε προσεκτικά τα πιστοποιητικά θανάτου 209.000 Κινέζων και Ιαπώνων μεταναστών στην Καλιφόρνια και διαπίστωσε μια αύξηση της θνησιμότητας από έμφραγμα την 4η μέρα κάθε μήνα κατά 13%, σε σύγκριση με τη θνησιμότητα των λευκών.

Δεν πρόκειται για σύμπτωση... Κατά το φαινόμενο νασέμπο, κάποιος παρουσιάζει μια ασθένεια χωρίς εμφανή αίτια, απλά και μόνο γιατί του έχει γίνει εμμονή ότι θα του συμβεί. Πρόκειται, δηλαδή, για την αντίθετη πλευρά του φαινομένου πλασέμπο, σύμφωνα με το οποίο κάποιος που πάσχει είτε σωματικά είτε ψυχικά, θεραπεύεται όχι μέσω φαρμάκων ή άλλων μεθόδων, αλλά μέσω της εσωτερικής πεποίθησης ότι μπορεί να θεραπευτεί. Με άλλα λόγια, οι σκέψεις σας επηρεάζουν τη διάθεση, τη συμπεριφορά, αλλά και τον οργανισμό σας ·για να πραγματοποιηθούν τα όνειρα που κάνετε, πρέπει ν' απαλλαγείτε από τον αρνητισμό και να μάθετε να σκέφτεστε μόνο θετικά!

1. Διαμορφώστε και καταχωρήστε στο μυαλό σας μια εικόνα του εαυτού σας ως ένα άτομο που, μέχρι στιγμής, έχει πετύχει πολλά. Μη δοκιμάσετε ποτέ ν' αμφισβητήσετε την πραγματικότητα αυτής της εικόνας ·αντίθετα, να της προσθέτετε καθημερινά όσα μικρά συμβάντα μπορούν να την ενδυναμώσουν (για παράδειγμα, ότι ετοιμάσατε ένα ωραίο οικογενειακό δείπνο ή κάνατε μια συμφέρουσα αγορά).

2. Μη «χτίζετε» πρόσθετα εμπόδια με τη φαντασία ·τα αληθινά εμπόδια, να τα μελετάτε και να προσπαθείτε να τα ελαχιστοποιείτε ώστε, όταν βρεθούν μπροστά σας, να έχετε απαλλαγεί από το φόβο και το δέος που πιθανόν σας προκαλούν και να μπορείτε να τ' αντιπαλέψετε δυναμικά.

3. Κάθε φορά που εισβάλλει στο μυαλό σας μια αρνητική σκέψη σχετική με το προσωπικό σας σθένος, να σκέφτεστε εσκεμμένα κάτι πολύ θετικό, ικανό να την εξουδετερώσει και να σας επιτρέψει να προχωρήσετε μπροστά. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, αποφεύγετε να ανασκαλεύετε τυχόν θλιβερά γεγονότα που σας «σημάδεψαν».

4. Μην εντυπωσιάζεστε υπερβολικά από τα επιτεύγματα των γύρω σας ·κανείς δεν μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικός με εσάς σε ό,τι σας αφορά. Να θυμάστε ότι ακόμα κι ο πιο δυναμικός άνθρωπος αμφιταλαντεύεται κι ανησυχεί για πολλές αποφάσεις του ·σίγουρα, πάντως, δεν τις παίρνει αβίαστα.

5. Όσο εξαρτάστε υπερβολικά από άλλους, τόσο θα αισθάνεστε αδύναμη ·διεκδικώντας σήμερα κιόλας την ανεξαρτησία σας, θα συνειδητοποιήσετε ότι είστε πολύ πιο υπεύθυνη κι αξιόπιστη απ' ό,τι νομίζατε και θα «δείτε» τον εαυτό σας ακόμα πιο θετικά.

6. Είναι απαραίτητο να κάνετε παρέα με αισιόδοξα, χαρούμενα άτομα, τα οποία προσπαθούν να βλέπουν πάντα τη ζωή από την «καλή» της πλευρά. Άτομα τα οποία ξεπερνούν τις δύσκολες καταστάσεις με το χαμόγελο ·όχι γιατί «έτσι πρέπει», αλλά γιατί έτσι τους «βγαίνει» φυσικά.

7. Μην αντιμετωπίζετε τα κομπλιμέντα ως απλές εκδηλώσεις ευγένειας ·όταν είναι ουσιαστικά κι αφορούν στις πράξεις και το χαρακτήρα σας, να τα δέχεστε και να αισθάνεστε υπερήφανη γι' αυτά.

8. Αν οι στόχοι που έχετε θέσει για να νιώσετε καλύτερα, φαντάζουν πολύ μακρινοί, «διαιρέστε» τους σε μικρότερους, πιο κοντινούς στόχους που σίγουρα είναι και πιο εφικτοί ·πείτε, για παράδειγμα, «μπορώ να χάνω 1 κιλό την εβδομάδα» αντί να λέτε το λιγότερο ρεαλιστικό «πρέπει να χάσω 10 κιλά».

9. Την αληθινή ευτυχία θα την κατακτήσετε μόλις μάθετε να εκτιμάτε όλα τα μικρά και «ασήμαντα» ·με άλλα λόγια, μη θεωρείτε δεδομένο το γεγονός ότι είστε υγιής, ότι έχετε ανθρώπους που σας στηρίζουν δίπλα σας, ότι έχετε ένα όμορφο σπίτι ή μια ικανοποιητική δουλειά.

10. Αποκτήστε αυτογνωσία. Εξετάστε το ενδεχόμενο να αναζητήσετε τη βοήθεια ειδικού προκειμένου να ξεπεράσετε τη μοιρολατρία, την έλλειψη αυτοπεποίθησης και αυτοσεβασμού που πιθανόν να προέρχεται από τα παιδικά σας βιώματα.

Να σημειώσουμε ότι κάποιες από τις παραπάνω συμβουλές τις έδωσε πρώτος ο αμφισβητούμενος ιεροκήρυκας Dr. Norman Vincent Peale, μέσω του βιβλίου του με τίτλο «Η δύναμη της θετικής σκέψης», που κυκλοφόρησε το 1952 κι έμελλε να γίνει το «ευαγγέλιο» όσων ασχολούνται με την αυτοβελτίωση. Η σημασία των θετικών συναισθημάτων, ωστόσο, έχει αναδειχθεί από πλήθος επιστημονικών ερευνών ·το άγχος, το στρες, ο φόβος, η θλίψη, ο θυμός, η οργή ευθύνονται για πολλά ψυχολογικά, αλλά και σωματικά προβλήματα, καθώς το μυαλό λειτουργεί σαν μια μονάδα δημιουργίας κι αναπαραγωγής εικόνων, πραγματικών ή μη. Τα θετικά συναισθήματα που πρέπει λοιπόν να καλλιεργήσετε είναι...

...το χιούμορ. Δύσκολα θα «σας πάρει από κάτω» η καθημερινότητα, αν αντιμετωπίζετε με χιούμορ ό,τι παράδοξο ή «στραβό» σας συμβαίνει.

...η ανοχή. Μην είστε απόλυτη. Μη βλέπετε μόνο το άσπρο ή το μαύρο και μην κατηγοριοποιείτε τις καταστάσεις σε «σωστές» ή «λάθος».

...η ικανοποίηση. Να σκέφτεστε ότι το «ποτήρι» σας είναι διαρκώς μισογεμάτο, ακόμα κι αν έχει μείνει μόλις μια «γουλιά».

...η ευγνωμοσύνη. Ορίζοντας έστω πέντε πράγματα για τα οποία έχετε κάθε λόγο να αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη, είναι βέβαιο ότι θα δείτε πολύ πιο αισιόδοξα -δηλαδή, πολύ πιο θετικά- όλη τη ζωή σας.

...η συγχώρεση. Είναι το συναίσθημα που κατ' εξοχήν «τρέφει» την αυτοεκτίμηση, καθώς προϋποθέτει δύναμη μεγαλύτερη κι από αυτή του μυαλού ·τη δύναμη της ψυχής!

Πηγή: http://morethanawoman.gr/
 

-

Powered By BloggerTips.gr

Η λίστα ιστολογίων μου

Δημοφιλή Αναρτήσεις