google.com, pub-2246681236863828, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Μπορείς να νικήσεις τον θάνατο; - ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ

Video of the Day

Our Team

Know us

Μπορείς να νικήσεις τον θάνατο;

Τρίτη 10 Μαΐου 2016


Σε πολλές περιπτώσεις η υλοποίηση του θανάτου, σαν έννοια έχει προηγηθεί σαν σκέψη και τρόπος ζωής. Λέμε: “πεθαίνω αν δεν σε δω” , “πεθαίνω απο τα γέλια”, “πεθαίνω από τον πονοκέφαλο”, “πεθαίνω για σοκολάτα αυτήν την στιγμή”, “πεθαίνω για σένα”, “πεθαίνω...”για όλα! Θέλοντας να δείξουμε την ένταση των συναισθημάτων μας και της κατάστασης μας την συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Ο φυσικός θάνατος μπορεί να υλοποιηθεί μόνο και μόνο επειδή πεθαίνω μέσα μου, συνεχώς.
Συλλέγω τραύματα, τα αρνητικά συναισθήματα και καταστροφικές σκέψεις στο σώμα μου, μέχρι να έρθει σε μία τέτοια δυσάρεστη θέση και να ζήσει τον φυσικό θάνατο ο οποίος φαίνεται να είναι και η μόνη διέξοδος. Χρειάζεται να γίνει εξάσκηση για να σταματήσουν τα κύτταρα μου να πεθαίνουν. Πρέπει να μάθω να μην επιτρέπω σε καμία στιγμή μέσα μου το θάνατο. Μόνο εγώ με ισχυρή θέληση και αυτογνωσία μπορώ να το πετύχω.
Όταν είμαι σε εγρήγορση, δημιουργώ κάθε ημέρα και κάτι, μένω ζωντανή. Θα ανακαλύψω, αφού μπορέσω και παρατηρήσω τον εαυτό μου, ότι υπάρχει μια κατάλληλη στιγμή για όλα στην καθημερινότητά μου. Είμαι όμως εδώ μόνο για ένα λόγο: για να καταφέρω σαν άνθρωπος να νικήσω το θάνατο σε όλες του τις μορφές. Τίποτα άλλο.
Μορφή θανάτου είναι κάθε αρνητική σκέψη για το άτομό μου, κάθε σκέψη ότι δεν θα τα καταφέρω, κάθε σκέψη ότι δεν αξίζω το οτιδήποτε. Όταν ζω την καθημερινότητά μου με αγωνία. Όταν δεν ικανοποιούμαι με τίποτα. Όταν δεν σέβομαι το σώμα μου. Όταν μεγαλοποιώ ένα πρόβλημα , γιατί μου αρέσει; ή γιατί έχω συνηθίσει να ζω μέσα στο δράμα;
Κοιτάζω μέσα μου. Τι βλέπω; Νιώθω θλίψη! Αν δεν δω την πραγματική διάσταση της θλίψης, θα υλοποιηθεί με δυσάρεστα γεγονότα άμεσα στη ζωή μου. Στη καριέρα, στα χρήματα, στην επιτυχία τα οποία είναι όλα τα προβλεπόμενα από τον εσωτερικό μου κόσμο θέματα, που θα τα διαλύσω –καταστρέψω με την κάθε μορφή θλίψης .Πώς μπορούμε να έχουμε μια όμορφη ζωή, μια νικηφόρο προσωπική περιπέτεια, όταν πεθαίνουμε μέσα μας; Όταν είμαι κουρασμένη, βαριεστημένη, χωρίς την κινητήριο δύναμη της θέλησης , όταν είμαι φοβισμένη, όταν νοιώθω ζήλια, φθόνο, άγχος, όταν κατηγορώ εμένα ή κατηγορώ τους άλλους;
Είμαι εδώ σε αυτήν την ζωή, για να ξυπνήσω, να ξεκινήσω την δική μου επανάσταση, μια σιωπηλή, μυστική επανάσταση, με σκοπό για να ξεφύγω από αυτό που δημιουργείται από τις ίδιες μου τις σκέψεις.Δεν χρειάζεται να το ανακοινώσω σε όλους ότι ξεκίνησα την αλλαγή. Δεν χρειάζομαι την επιβεβαίωση και δεν επιζητώ την θανατηφόρα γνώμη των διπλανών μου για το αν είμαι στον σωστό δρόμο. Το ξέρω ότι είμαι στην κατάλληλη πορεία δημιουργίας του παραδείσου, επειδή όλοι οι υπόλοιποι είναι από την άλλη μεριά. Τόσο απλά!
Θέλεις την νίκη, την επιτυχία, ή μια επιτυχημένη καριέρα; Θα πρέπει να κερδίσεις το θάνατο. Την έννοια του θανάτου. Σε όλες τις διαστάσεις του. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να είσαι παρόν και πρωταγωνιστής εσύ η ίδια στην ζωή σου. Να την ορίζεις κάθε στιγμή και να αποφασίζεις εσύ για όλα. Γιατί να ζεις σε συνθήκες κόλασης; Είναι δηλητηρίαση και βλάπτεις τον εαυτό σου, όταν έχεις όλα όσα χρειάζεσαι για να σε απελευθερώσουν, να αναζωογονηθείς, να αναπτυχθείς σε πιο πλούσια, πιο υγιή, πιο ευτυχισμένη ύπαρξη και εσύ κάθεσαι ακίνητη και περιμένεις την βοήθεια από κάποιον άλλον, από ψηλά!
Υπάρχει ο τρόπος να μάθεις τις τεχνικές και να εξασκήσεις την πειθαρχία και την συνέπεια σε εσένα την ίδια. Υπάρχουν ειδικοί που μπορούν να σε βοηθήσουν. Μόλις γίνει αυτό, τότε θα αρχίσουν οι αλλαγές. Μόλις καταλάβεις, αρχίζεις να ψάχνεις για την έξοδο και το σχέδιο διαφυγής. Έχεις ήδη ξεκινήσει την πορεία σου προς την λύση και στην αντιμετώπιση του καθημερινού θανάτου.
Και τώρα η κυρίως ερώτηση: θέλεις να ζήσεις; θέλεις να βγεις από αυτό; ή θέλεις να συνεχίσεις την πορεία σου προς τον θάνατο;
Μήπως είναι πολύ βολικό να κάθεσαι να υπομένεις και να προγραμματίζεις τον θάνατο των κυττάρων σου κάθε στιγμή που περνάει; Μήπως η συνήθεια και ο προγραμματισμός της σκέψης: “όλοι θα πεθάνουμε μια μέρα” έχει ριζώσει πολύ καλά;
Δεν λέω σε καμιά περίπτωση ότι ο δρόμος είναι εύκολος, στρωμένος και χωρίς λακκούβες. Αλλά η ανταμοιβή ότι τα κατάφερες και το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει.
Κάθε ημέρα τα κύτταρα σου θα σου λένε “ευχαριστώ”. Κάθε ημέρα θα είσαι όλο και πιο υγιής, πιο δυνατή και πιο επιτυχημένη σε ότι και αν κάνεις.
Υπενθύμιση: ξέχασα το πιο βασικό είναι ένας δρόμος χωρίς επιστροφή. Είναι μια πορεία μέσα στο ρεύμα νερού που οδηγεί προς τον καταρράκτη. Τον καταρράκτη της ζωής σου! Είναι η κοινή πορεία αυτών που ζουν στο Φως! Καλώς ήρθες!


Ζιζή Πατεράκη
Διαισθητική Σύμβουλος


Read more at http://www.mylady.gr/arthra/2011/11/thanatos-mporeis-na-nikiseis-ton-thanato-/#.VzHG9vmLTIU#DF2ZEoZrmbTuy30I.99
 

-

Powered By BloggerTips.gr

Η λίστα ιστολογίων μου

Δημοφιλή Αναρτήσεις