google.com, pub-2246681236863828, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Βαμπίρ άνθρωποι! Υπάρχουν; - ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ

Video of the Day

Our Team

Know us

Βαμπίρ άνθρωποι! Υπάρχουν;

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016



Βαμπίρ άνθρωποι! Υπάρχουν;
Με αυτήν την ερώτηση με πήρε έντρομη στο τηλέφωνο μιά πολύ καλή φίλη, επειδή εγώ-ξέρω από αυτά-όπως μου είπε. «Τι ακριβώς έπαθες; »Την ρώτησα.

«Χθές ήμουν σε ένα σπίτι επίσκεψη με τον άντρα μου. Όπως θυμάσαι, ήσουνα στον γάμο,παντρεύτηκα πριν 6 μήνες.Εκεί λοιπόν συναντήσαμε την ξαδέρφη μου που είχα να την δώ από τότε. Ήρθε δίπλα μου και άρχισε να με φιλάει ,να με χαιδεύει στα μαλλιά και να μου λέει πόσο της έλειψα!Δεν ξέρω τι έγινε αλλά μέσα σε μισή ώρα,ένιωσα πολύ δυσάρεστα. Ζαλίστηκα,ένιωθα ναυτία,είχα νεύρα και σαν αποτέλεσμα τσακώθηκα με τον άντρα μου γιατί και αυτός της μίλαγε μετά για πολύ ώρα και της έλεγε πως αδυνάτισε! Το αποτέλεσμα είναι ότι τελικά ,εγώ αρρώστησα, αυτός αναζωογοννήθηκε ,κατά έναν περίεργο τρόπο και γυρίσαμε σπίτι μαλλιά κουβάρια! Και όλα αυτά μετά απο την συνάντηση με αυτήν! Με αυτό το ζόμπι! Σαν ζόμπι-βαμπίρ ήτανε! Μου ρούφηξε την ενέργεια σου λέω! Μα καλά υπάρχουν τελικά;»

Κάθε μέρα, αναμφίβολα εμπλεκόμαστε και ανταλλάσσουμε την ενέργειά μας με τους άλλους ανθρώπους γύρω μας. Έχετε γνωρίσει ποτέ κάποιον με τον οποίο αισθανθήκατε ότι «κάτι δυνατό παίζει» σαν εμπειρία απλά κοιτάζοντας στα μάτια του; Αυτό δεν συμβαίνει συχνά, αλλά όλο αυτό έχει να κάνει με την ενέργεια. Ή έχετε συνάντησει κάποιον που σας έκανε να νιώσετε άβολα-κίνδυνο μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα της συνάντησης-αλληλεπίδρασης, ακόμα κι αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποια προφανή αιτία για αυτην σας την αίσθηση-αντίδραση;

Με κάθε ανταλλαγή ενέργειας,ανάμεσα σε δύο άτομα το Α και το Β, το πρόσωπο Α θα απομακρυνθεί και στη συνέχεια είτε θα αισθάνεται καλύτερα ή χειρότερα, ανάλογα με το πώς το Β Πρόσωπο χρησιμοποίησε την ενέργεια του. Η πραγματική συνομιλία –ανταλλαγή λέξεων-είναι άσχετη με την παρούσα ανταλλαγή ενέργειας.Ακόμα και μια ευχάριστη ανταλλαγή λέξεων –ευχάριστη συνομιλία με κάποιον,μπορεί μετά την απομάκρυνση απο αυτόν να έχω μιά πολύ χάλια αίσθηση σε όλο μου το σώμα! Αν το άτομο Α αισθάνεται στραγγισμένο μετά από μια συνάντηση-αλληλεπίδραση, αυτό θα μπορούσε να αποτελεί ένδειξη ότι το Β πρόσωπο έχει λάβει περισσότερη ενέργεια από ό, τι αυτός / αυτή έχει δώσει πίσω σε αυτόν.Απλά μαθηματικά! Στην πραγματική μας ζωή εκεί έξω, πολλές φορές και μέσα στην οικογένειά μας, συναντάμε και ζούμε με ενεργειακά βαμπίρ .Υπάρχουν. Και είναι παντού γύρω μας. Κάποια απο αυτά δεν ενδιαφέρονται να κλέβουν την ενέργεια και άλλα το κάνουν ενώ δεν το γνωρίζουν. Τα πιό επικίνδυνα είναι αυτά που το γνωρίζουν και δουλεύουν-ζουν εκ συστήματος έτσι! Αν έχουμε επίγνωση της ανταλλαγής ενέργειας, μπορούμε να ελέγξουμε το δικό μας τρόπο και να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή πόσα δίνουμε και πόσα παίρνουμε. Μην δίνεις την ενέργειά σου σε άλλους χωρίς την θέλησή σου και μην την δίνεις αν δεν την πάρεις πίσω. Εμπιστεύσου την διαίσθησή σου και καθόρισε τα όριά σου. Αν δεν επιτρέψεις , δεν θα συμβεί τίποτα. Να θυμάσαι ότι επιτρέπεις και γιαυτό ένα ενεργειακό ζόμπι μπορεί να έρθει και να σου πάρει ότι έχεις.

Τεχνική αποφυγής: Οταν διαισθανθείς ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει, πολύ απλά μην είσαι σε απευθείας αντιμετώπιση με αυτόν-ην αλλά να τον έχεις πάντα στο πλάι σου ή δεξιά ή αριστερά σου. Η απευθείας απέναντι στάση σε αφήνει εκτεθειμένο, απο την στιγμή που δεν χειρίζεσαι καλά τις ενέργειές σου, ακόμα.
Μην τον-την αφήνεις να σε αγγίζει ,χαιδεύει, πιάνει τα κοσμήματα που φοράς ,τα ρούχα σου. Απομακρύνσου απαλά , με ευγένεια.
Οταν γυρίσεις σπίτι σου συγκεντρώσου στον εαυτό σου και μελέτησε το πως νιώθεις. Μετά κάνε ένα μπάνιο με χλιαρό νερό-γεμίζοντας την μπανιέρα με μισό κιλό αλάτι και 1 φλυτζάνι τσαγιού σόδα μαγειρική. Μην χρησιμοποιήσεις άλατα μπάνιου κλπ.Γι αυτό που θέλεις να πετύχεις ,δηλαδή να καθαρίσεις ενεργειακά και να ξαναφορτιστείς, δεν κάνουν!
Και την επόμενη φορά αφυπνίσου, ακολούθησε την διαίσθησή σου για το που θα πας και ποιόν θα συναντήσεις! Σε επόμενο άρθρο θα αναλύσουμε με λεπτομέρειες τις τεχνικές και τον τρόπο αποφυγής όλων αυτών.Πάντα με άπειρη αγάπη στον ευαυτό μας!

Ζιζή Πατεράκη
Διαισθητική Σύμβουλος
 

-

Powered By BloggerTips.gr

Η λίστα ιστολογίων μου

Δημοφιλή Αναρτήσεις